Příběhy vymyšlené umělou inteligencí ChatGPT


Nechal jsem umělou inteligenci ChatGPT na kterou jsme narazili během pravidelného Ranního vstávání a přehledu zpráv vymyslet příběh o kočce a myši. Zde je.


Zadání:

Vymysli humorný příběh o kočce a myši.


Odpověď:

Byla jedna kočka, která se jmenovala Micka a žila v malém domečku se svým páníčkem. Micka měla vždy hlad a toužila po lahodných myších, které se pohybovaly po celém domě.

Jednoho dne se Micka konečně dočkala a našla jednu malou myšku, která se vyplašeně krčila v rohu. Micka se na myšku usmála a řekla: "Vítej, malá myško, jsem Micka a chtěla bych vás pozvat na večeři."

Myška se na Micku dívala s velkými očima a odpověděla: "Vy chcete mě sníst? To přece není možné, jsem příliš malá a nechutná."

Micka se zasmála a řekla: "Ale no tak, malá myško, nebuď tak skoupá na slova. Já vás chci jen přátelsky pozvat na večeři, protože jsem si všimla, že jste hodně hubená a potřebujete trochu nabrat."

Myška se zarazila a začala přemýšlet. Nakonec se rozhodla, že by nebylo od věci zkusit večeři s kočkou, a tak řekla: "Dobře, budu se s vámi bavit, ale na večeři s vámi nepůjdu. Jsem příliš malá a nechutná."

Micka se zasmála a řekla: "Ale no tak, malá myško, nebuďte tak nesmělá. Věřte mi, budete se bavit skvěle. Navíc, jsem si jistá, že se vám bude líbit moje večeře, protože jsem pro vás připravila lahodnou směs vašich oblíbených sýrů."

Myška se rozhlédla kolem a uviděla, že na stole je několik druhů sýrů, které miluje. Nakonec se rozhodla, že půjde na večeři s Mickou, a tak se společně posadily ke stolu a začaly jíst.

Večeře byla skvělá a myška si j

Tady jsem zřejmě narazil na limit počtu znaků, ale...


Pokračování

nala, že má skvělý apetit. Micka jí poskytla všechny druhy sýrů, které myška milovala, a myška byla nadšená. Po večeři se společně bavily a smály se, a myška si uvědomila, že kočky nejsou tak špatné, jak se na první pohled zdálo.

Od té doby se Micka a myška staly nejlepšími kamarádkami a spolu trávily mnoho příjemných chvil. Micka se dokonce naučila chodit na myších nožičkách a občas si s myškou zahrály na kočku a na myšku. A myška si už nikdy neřekla, že je malá a nechutná, protože věděla, že má skvělou přítelkyni v kočce Micku.


Kočka a myš

Škoda, že neznáme celý příběh, každopádně tato AI se zatím zdá spíše přátelská :D 

Autoři: juppeek, ChatGPT, Midjourney

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pohádka na dobrou noc vymyšlená umělou inteligenci ChatGPT

Video plné tipů aneb Jak na Twitch v roce 2021

Jak dlouho vydrží streamovat kluk BezTrika? Zatím 270+ hodin bez přerušení