Pohádka na dobrou noc vymyšlená umělou inteligenci ChatGPT

Nechal jsem umělou inteligenci ChatGPT na kterou jsme narazili během pravidelného Ranního vstávání a přehledu zpráv vymyslet příběh o kočce a myši. Zde je.



Zadání:

Vymysli pohádku na dobrou noc pro tříleté dítě


Odpověď:

Pohádka na dobrou noc pro tříleté dítě:

Byla jednou jedna malá vesnička, kde žil mladý chlapeček jménem Honzík. Honzík byl velmi hodný a poslušný, ale často se nudil, protože v malé vesničce se nikdy nic zvláštního nedělo.

Jednoho dne se Honzík rozhodl, že se vydá do lesa, aby si tam trochu zablbnul. Když došel do lesa, uviděl velkou jámu, do které se rozhodl vykouknout. Jenže se mu noha uvázla ve větvi a spadl do jámy.

Honzík zjistil, že je v jeskyni plné zlatých mincí a diamantů. Radostí se rozbehl k jeskyni a začal sbírat všechny poklady, co se mu dostaly pod ruku.

Když byl plný náruče pokladů, slyšel za sebou hlas: "Dobrý den, Honzíku. Jsem král lesních skřítků a ty jsi mi ukradl můj poklad."

Honzík se lekl, ale pak si uvědomil, že když byl v jeskyni, nic neviděl a ani nevěděl, že je to králův poklad. "Promiňte, pane králi," řekl Honzík. "Já jsem to nevěděl. Udělám cokoliv, abych vám poklad vrátil."

Král skřítků se usmál a řekl: "Nemusíš mi nic vracet, Honzíku. Jen jsi mi ukázal, že jsi hodný chlapeček a že máš dobré srdce. A to je pro mě důležitější než poklad."

Honzík se usmál a s králem skřítků se vrátil do vesničky. Od té doby se Honzík každý den chodil procházet do lesa a hrát si s králem skřítků a jeho přáteli. A protože byl tak hodný, vždy ho král poctil nějakým malým dár

Tady jsem zřejmě narazil na limit počtu znaků, ale...


Pokračování

Pokračování pohádky:

Honzík byl velmi šťastný, že má nové přátele a každý den si s nimi užíval legraci a dobrodružství v lese. Ale jednoho dne, když se Honzík vracel z lesa domů, zjistil, že jeho maminka je nemocná a leží v posteli.

Honzík se velmi lekl a rozhodl se, že přinese mamince něco, co by ji udělalo radost. Vzal proto kbelík a vyrazil do lesa za králem skřítků.

"Pane králi," řekl Honzík, "moje maminka je nemocná a já bych jí rád přinesl něco, co by ji udělalo radost. Můžete mi prosím pomoci?"

Král skřítků se usmál a řekl: "Samozřejmě, Honzíku. Můžeš si vybrat jakýkoliv dárek z mého pokladu."

Honzík si vybral krásnou zlatou hvězdu, kterou mamince přinesl domů. Když ji uviděla, velmi se usmála a řekla: "Děkuji, Honzíku. Tohle je nejkrásnější dárek, jaký jsem kdy dostala."

Od té doby Honzík každý den pomáhal mamince s léčením a brával ji na procházky do lesa, kde si hrával s králem skřítků a jeho přáteli. A protože byl tak hodný a pomáhal mamince, král skřítků ho poctil největším pokladem ze všech - pokladem lásky a štěstí.

A tak Honzík žil šťastně až do smrti a vždy si pamatoval na dobrodružství, která prožil v lese se svými skřítky přáteli.


Co na to říkáte? Má AI "fantazii" nebo jen šikovně okopírovala nějakou jinou pohádku? :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Video plné tipů aneb Jak na Twitch v roce 2021

Jak dlouho vydrží streamovat kluk BezTrika? Zatím 270+ hodin bez přerušení